Tuesday, November 11, 2008

BUZY

buzy??
buzy body??
semestinya bukan aku..
sangat sibuk mengalahkan menteri..huhu
yeke kalah menteri?? tah lah aku pun tak tahu coz aku tak pernah jadi menteri lagi..
satu yang aku tahu dalam kesibukan aku sebagai pelajar, aku tetap ada masa tuk family
dalam kesibukan aku mengadap nota-nota tuk di hafal, mengadap formula2 tuk mengelak kan aku buat formula sendiri dalam dewan exam nanti aku masih sempat balik ke rumah..
baiti jannati...
jumpa ngan mak , abah, ba'a dan adik ku yang sorang tu..
ni pun dapat singgah kejap pun dah kira jadi pencuri waktu..huhu
tak sampai sebulan aku akan menjalani
adat istiadat konvokesyen ke-69 of UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA...
Memang BANGGA Memang TAK SABAR
walaupun aku juz akan di iktiraf kan sebagai DIPLOMA holder but i'm still proud to be my self
proud to be 1 of the UiTM product
proud to bring my family to the convo day
proud could know all my friends
proud being the ex-student of dip in accounting at PAY ROCK branch
haha...meme tok soba dah nak jumpo kelik ngan saing-saing aku dolu
dalam ke'buzy'an skrg nie,tadi sempat singgah kat jemari seni punya laman
ada novel baru.so, rasanya dalam cuti nie mula lah kumpul balik novel..hehe
sempat jugak singgah kat blog HLOVATE+ ada penulis yang aku baru je perasan akan kehadiran nya di jemari seni tu..nama di beri aidil khalid<aidilkhalid.blogspot.com>
tak ada lagi novel hasil haryanya yang menjadi simpanan aku
dia punya blog cam BEST gak
so lama la jugak aku lepak kat blog dia tu
yang best nya dia pun student UiTM tapi kami tak sekapal
k sampai sini dolu
ada masa, ada rezeki
ada lagi lah entry yang akan menyusul..hehe
biiznillah
wassalam...
terlupa plak..huhu
tolong doakan kejayaan aku tuk exam kali nie+yang seterusnya lah..

No comments:

Post a Comment